onsdag, juli 16

goddag , sommaren har vart heeeelt okej.


längtar bara efter att få träffa min P !
på fredagen har jag planera en lunch med mina kära vänner Skoogen och Anna .
Annars är jag med kim och glideer på mitt vis .

Just nu är jag mitt uppe i min andnöd , som kommar då&då .
Då det känns som hjärtat bultar i 120 och att jag inte kan andas .
Men det går över, kanske ?

Juste, jag har ju faktist jobbat idag. '
Tro det eller ej, jag var i kyrkan och servera.

Det gick jätte bra, för att vara första gången !
och i går gick jag upp tidigt och baka cupcakes till min farmor och farfar !
Dom blev jätte glada när jag och kim kom och bjöd på dom små rosa sötsakerna.

Men nu ska jag snart tvinga kim att hitta på något kul vi kan göra.
pussar och kramar J !

FARFAR !







Inga kommentarer: